Najprościej rzecz ujmując audyt stron oraz sklepów internetowych ma za zadanie, odpowiedzieć nam na pytanie, co możemy poprawić, aby całość działała lepiej, stabilniej i bardziej wydajnie.
Audyt określa najsłabsze elementy, które wymagają naprawy zarówno w zakresie technicznej, jak i czysto merytorycznej części witryny. Błędy w kodzie, złe wyświetlanie na urządzeniach mobilnych, niewiele ubogich treści przygotowanych w niewłaściwy pod kątem pozycjonowania sposób to tylko niektóre z nieprawidłowości, jakie może wykazać analiza strony www. Zdajemy sobie sprawę, że każdy klient jest inny, a każda branża rządzi się swoimi prawami, dlatego też do każdego zlecenia audytowego podchodzimy w sposób indywidualny.
Jednakże mamy także świadomość, że algorytmy wyszukiwarek działają w określony sposób i każdorazowo staramy się pogodzić unikalność klientów w wymaganiami pozycjonowania, aby osiągnąć złoty środek, który jednocześnie zadowoli klienta oraz sprawi, że strona wyróżni się i będzie popularna w sieci.