Coś niewątpliwie jest w powiedzonku, że jeśli Cię nie ma w internecie, to inie istniejesz. Współcześnie mało która firma może sobie pozwolić na nieobecność w tym potężnym medium. Podstawową formą obecności w sieci jest firmowa strona www.
Może ona być wizytówką firmy, ale może także być rozbudowaną witryną, w której oprócz informacji na temat przedsiębiorstwa będziemy się dzielić z klientami wiedzą i doświadczeniem np. prowadząc bloga. Strona www po pierwsze wymaga odpowiedniego adresu, który będzie albo powieleniem nazwy firmy, albo będzie mocno korespondować ze specyfiką prowadzonej działalności. Strona musi być gdzieś umieszczona. Potrzebujemy więc profesjonalnego hostingu, który zapewni jej odpowiednią przepustowość. Ma to szczególnie duże znaczenie w momencie, kiedy planujemy także uruchomienie sklepu internetowego.
Odpowiednio duży i bezpieczny hosting daje nam pewność, że strona i sklep będą zawsze dostępne, niezależnie od tego, jak duże oblężenie klientów zanotujemy. Klienci nie wracają w miejsca, gdzie się nie dostali. Warto o tym pamiętać wybierając hosting.