Czy marketing szeptany jest skuteczny?

Marketing szeptany – to pojęcie znają nie tylko przedsiębiorcy. To jedno z najlepszych możliwości pozyskania Klienta, które nie generuje żadnych kosztów dla firmy. Na czym polega? Chodzi tutaj o wywołanie dyskusji wśród potencjalnych nabywców.

Czytaj więcej

Trendsetting

Marketing internetowy to skomplikowane narzędzie, które może przynieść bardzo duży efekt. Biorąc pod uwagę fakt, że znaczna większość transakcji obywa się za pośrednictwem internetu (bezpośrednio lub nie) to każda firma powinna zastanowić się nad współpracą z profesjonalną agencją marketingową.

Czytaj więcej

Czy Twojej firmie potrzebny jest blog?

Jeśli prowadzisz firmę i posiadasz stronę internetową (a zakładamy, że tak jest) to pewnie spotkałeś się z możliwością jaką jest prowadzenie bloga firmowego. Zastanawiasz się po co miałbyś to robić i jakie to przynosi korzyści? Już odpowiadamy.

Czytaj więcej

Frazy kluczowe – podskocz w Google

Frazy kluczowe to dość znane określenie dotyczące słów wpisywanych najczęściej przez użytkowników do wyszukiwarki Google, w celu znalezienia informacji, produktów lub usług. Chcąc podwyższyć ruch na stronie warto je znać i wplatać w teksty zawarte na witrynie.

Czytaj więcej