Strona responsywna – to określenie funkcjonuje już od jakiegoś czasu i chcielibyśmy wyjaśnić na czym polega.
Zaplecze SEO
Zaplecze SEO to bardzo ważny element podczas budowania popularności strony internetowej. W dużej mierze odpowiada za pozycjonowanie witryny w Google, a krótko mówiąc – im strona znajduje się wyżej, tym większe jej szanse na sukces.
3 najczęstsze błędy podczas projektowania logo firmy
Stajesz przed koniecznością stworzenia logo dla swej firmy? Aby było ono atrakcyjne dla potencjalnego klienta, kojarzyło się z Twoją firmą, wyróżniało się i przywodziło pozytywne emocje należy posiadać szczegółową wiedzę z zakresu projektowania. Jeśli za projekt zabieramy się sami to łatwo możemy wpaść w pułapkę. Oto 3 najczęstsze błędy.
Czy klient lubi mieć wybór?
Wydawać by się mogło, że w dobie coraz większej konkurencji i rywalizacji o zainteresowanie Klienta, jedną z najlepszych opcji będzie zapewnienie mu jak największego wyboru. Czy to faktycznie się sprawdza?
Czy skupiając się na konkurencji osiągniesz sukces w branży?
W zasadzie w każdej branży przedsiębiorcy rywalizują między sobą o zainteresowanie Klienta. Firm oferujących różne usługi i towary jest coraz więcej, a możliwości zaistnienia na rynku kiedyś się przecież kończą. Czy dobrym pomysłem jest podpatrywanie działań konkurencji, wybieranie najlepszych rozwiązań i powielanie ich?