Czy posiadanie przez przedsiębiorstwo strony internetowej jest koniecznością? Co ona w zasadzie daje? Czy przynosi jakiekolwiek korzyści? To pytania często zadawane przez przedsiębiorców wchodzących na rynek. Odpowiadając na nie, warto uświadomić sobie jak ogromna rzesza ludzi korzysta w tej chwili z internetu. Czytaj więcej
Pliki cookies
„Ciasteczka” to przyjemnie brzmiąca nazwa, z którą z pewnością spotkał się każdy użytkownik Internetu. Są to niewielkie informacje, które z języka angielskiego nazywane są plikami cookie. Czytaj więcej
Meta tagi
W erze Internetu i smartfonów ogromną rolę spełniają strony internetowe. Stanowią one podstawowe źródło wiedzy nt. firmy, z której usług chcemy skorzystać. Chcąc uzyskać jak najwięcej wyświetleń na stronie warto zadbać o jej pozycjonowanie przy użyciu meta tagów. Czytaj więcej
Konwersja i wskaźnik konwersji
Konwersja jest określeniem oznaczającym wykonanie pewnego działania przez odbiorcę reklamy. Zachodzi ona w momencie kiedy potencjalny Klient odpowie na skierowaną do niego reklamę SEO lub wykona czynność istotną dla danego przedsiębiorstwa. Czytaj więcej
Reklama display
Reklama display, nazywana także graficzną reklamą Google AdWords, kampanią banerową oraz Google Display Network, daje ogromne korzyści dla inwestora. Jest ona informacją wyświetlaną na ponad 2 mln witryn internetowych oraz aplikacji należących do Google, docierającą nawet do 90% użytkowników sieci.
Czytaj więcej