Czy zdarza Ci się, że wchodzisz na swoją firmową skrzynkę mailową lub profil na portalu społecznościowym i Twoim oczom ukazuje się kilka, a nawet kilkanaście maili od jednego niecierpliwego Klienta?
Spacery wirtualne
Czy Twoja firma umożliwia potencjalnemu Klientowi wirtualny spacer? Nie? Zobacz na czym to polega i ile na tym tracisz. Posiadanie możliwości wirtualnego spaceru to element niezbędny dla każdej nowoczesnej firmy.
Marketing wirusowy
Sieć internetowa z roku na rok coraz bardziej się rozrasta. Ma to swoje dobre i złe strony – dobre dla odbiorców, a złe dla firm chcących przebić się przez ofertę konkurencji.
Narzędzia usprawniające działania internetowe
Jeśli chcesz, aby Twoja strona przynosiła efekty, była popularna i chętnie odwiedzana, powinieneś zapoznać się z kilkoma terminami. Są to narzędzia umożliwiające szybki pomiar i analizę działań marketingowych.
Jak trafiać do konkretnych pokoleń klietnów? – Pokolenie X, Y, Z
Pokolenie X, Y, Z to kolejno: osoby urodzone w drugiej połowie XX wieku, Milenialsi urodzeni w latach 80. i 90. oraz najmłodsi użytkownicy urodzeni po roku 2000. Pokolenie X albo uwielbia technologię, albo od niej stroni.