Podstawą skutecznego działania każdego przedsiębiorstwa są klienci. Zasada ta ma zastosowanie niezależnie od tego, czy oferujemy usługi, czy też sprzedajemy fizyczne produkty. Dlatego też sprawny, intuicyjny oraz wygodny system do zarządzania klientami to jest równie ważny, jak system do fakturowania czy inne tego typu narzędzia elektroniczne.
Kancelarie adwokackie nie są tutaj wyjątkiem i także w ich przypadku sprawdzi się CRM. Ważne jednak by był on możliwie jak najbardziej spersonalizowany. Wiadomo, że inne informacje na temat prowadzonych spraw swoich klientów będzie miał potrzebę zanotować adwokat niż osoba, która sprzedaje np. opony czy sprzęt gospodarstwa domowego. Dlatego też do tworzenia każdego systemu CRM należy podchodzić maksymalnie indywidualnie.
Coś do dla jednego klienta kompletnie nie ma znaczenia, dla tego z innej branży będzie kluczowe. W naszym przypadku inne potrzeby będzie miała kancelaria niż firmy reprezentujące inne branże. Ważne jest by już na etapie pierwszych rozmów z kancelarią i tworzenia dla niej projektu CRM uwzględnić wszystkie potrzeby i oczekiwania.