Marketing szeptany – to pojęcie znają nie tylko przedsiębiorcy. To jedno z najlepszych możliwości pozyskania Klienta, które nie generuje żadnych kosztów dla firmy. Na czym polega? Chodzi tutaj o wywołanie dyskusji wśród potencjalnych nabywców.
Samo zainteresowanie Twoją firmą lub usługą zwiększa szanse na zwiększenie sprzedaży. Jeżeli Twoja marka i produkty będą się dobrze kojarzyły to pozytywna opinia szybko się rozniesie. Najczęściej ma to miejsce na forach internetowych, portalach społecznościowych, stronach i sklepach internetowych. Opinie na temat Twojego produktu napisane przez ich użytkowników są wiarygodne, dają długofalowe efekty, a dodatkowo wspierają pozycjonowanie stron.
Warto wspomnieć, że taka kampania nie generuje dużych kosztów, a przynosi bardzo wymierne efekty. Marketing szeptany musi być jednak poparty przekazami z innych źródeł. Stopniowe budowanie pozytywnego wizerunku marki wymaga wysiłku i działania na wielu płaszczyznach.