Współczesny świat cały czas się rozwija, a w przypadku Internetu oraz nowych technologii postęp ten widoczny jest wyjątkowo wyraźnie. W przypadku stron internetowych zmieniają się nie tylko standardy ich tworzenia, ale również oczekiwania użytkowników. By być na bieżąco z postępem i nadal przyciągać klientów za pośrednictwem firmowej witryny konieczne jest jej regularne odświeżanie.
Wiele osób twierdzi, że skoro strona działa bez zarzutu już od kilku i klienci mogą znaleźć na niej adres, kilka zdjęć i krótki opis oferty to żadne zmiany nie są wymagane. To duży błąd. Przez kilka lat w kwestii projektowania i pozycjonowania stron mogło zmienić się niemal wszystko. Odświeżenie strony pozwala zatem na dostosowanie się do współczesnych trendów oraz bycie o krok lub na równi z naszą konkurencją. Przestarzała strona jest mało atrakcyjna i nieużyteczna. Na Twojej witrynie nie ma mapki Google, szybkiego formularza kontaktowego czy integracji z mediami społecznościowymi? Jeśli tak to znaczy, że strona nie była dawno przebudowywana. Niezwykle ważnym aspektem obecnie jest dzisiaj mobilność stron. Jeśli witryna nie jest przystosowana do działania na smart fonach czy tabletach to użytkownicy nawet nie będą próbować jej przeglądać. Poprzez odświeżenie strony firma kreuje swój wizerunek, jako nowoczesne i otwarte na zmiany przedsiębiorstwo. Redesign witryny to również szansa na aktualizację informacji i treści. Może w ofercie pojawiły się nowe produkty, firma zdobyła nowych partnerów czy może pochwalić się innymi osiągnięciami. Dzięki odświeżeniu strony wreszcie dowiedzą się o tym również Twoi klienci.