Zastanawiasz się jak najefektywniej promować fanpage na Facebook-u? Możliwości jest kilka – od klasycznej, płatnej reklamy poczynając a na różnego typu działaniach z zakresu marketingu opartego na lajkach i udostępnieniach kończąc.
Konfigurując płatną reklamę możesz określić profil jej odbiorców w dość szczegółowy sposób – to znacząco podnosi efektywność. Jest to jednakże opcja, która wymaga poniesienia kosztów. Jeśli zależy Ci na promowaniu nowego wpisu (o produkcie usłudze czy treści z bloga), to warto zapamiętać kilka bazowych cech, wpływających na popularność posta. Kluczowa będzie tutaj atrakcyjna treść (zarówno pod względem merytorycznym jak i wizualnym), dlatego warto sięgnąć po przyciągający uwagę slogan czy hasło zapowiadające treść i uzupełnić go zwracającym uwagę zdjęciem czy filmem.
Taki post ma znacznie większą szansę na polubienie czy udostępnienie a za tym idzie już jego popularność w sieci. Zorganizowanie konkursu, w którym wymagane jest udostępnienie wpisu, pozwoli na rozpropagowanie treści wśród użytkowników.