Jeśli uważasz, że raz stworzona strona internetowa wystarczy, aby zaistnieć w sieci to niestety.. jesteś w błędzie. Konieczne jest jej aktualizowanie, poprawianie widoczności w wyszukiwarce, dostosowywanie do zmieniających się trendów. Kiedy zatem czas na przebudowanie strony?
Istnieje kilka ważnych sygnałów, które powinny być jasnym sygnałem, że nasza witryna stała się mało atrakcyjna. Pierwszym z nich jest jej wygląd. Przestarzały szablon nie tylko źle się prezentuje, ale także spowalnia działanie strony. Poza tym nie jest on dostosowany do urządzeń mobilnych, przez co poruszanie się po stronie jest trudne i nieprzyjemne. W dobie smartfonów i tabletów jest to wręcz niedopuszczalne. Zadbaj zatem, aby Twoja witryna automatycznie dostosowywała się do rozdzielczości konkretnego urządzenia. Kolejną bardzo ważną kwestią jest sposób zarządzania stroną. Treści powinny być ciekawe, aktualne, dodawane regularnie. Bezwzględnym sygnałem do zmian jest wysoki współczynnik odrzuceń. Znaczy to, że internauta opuszcza witrynę bez jej przeglądania, po zobaczeniu tylko strony głównej. Jest to jasny sygnał, że czas na zmiany.
Aby osiągnąć najlepsze wyniki warto zadbać także o SEO. Stosowanie nowoczesnych technologii i poprawienie widoczności w wyszukiwarce to pierwszy rok do sukcesu w branży.