W erze Internetu i smartfonów ogromną rolę spełniają strony internetowe. Stanowią one podstawowe źródło wiedzy nt. firmy, z której usług chcemy skorzystać. Chcąc uzyskać jak najwięcej wyświetleń na stronie warto zadbać o jej pozycjonowanie przy użyciu meta tagów.
Meta tagami nazywamy bowiem część tekstu opisującą zawartość strony, znajdującą się wyłącznie w kodzie HTML, w sekcji nagłówkowej. Trafnie dobrane meta tagi zdecydowanie zwiększają ruch na stronie i znacząco wpływają na jej pozycjonowanie w wyszukiwarce. Znaczniki te można podzielić na cztery grupy. Pierwsze z nich to meta Keywords, czyli seria wybranych przez siebie określeń i słów kluczowych, które są istotne w odniesieniu do naszej strony. Meta Title z kolei jest tekstem znajdującym się w w górnej części przeglądarki (tytuł strony). Krótki opis strony to meta description, natomiast meta Robots to wskazówki dla robotów wyszukiwarek. Aby teksty były jak najbardziej atrakcyjne należy poznać oczekiwania naszych potencjalnych klientów i stworzyć odpowiedź na ich potrzeby.