Reklama synchroniczna to jedna z najnowocześniejszych form docierania z informacją do klienta. Łączy ona w sobie najpopularniejsze narzędzia marketingu internetowego z bieżącym kalendarzem wydarzeń, które mogą dotyczyć potencjalnych klientów.
Pamiętaj o tym, iż informacje o Twojej aktywności w sieci są gromadzone i przetwarzane przez zaawansowane bazy danych. Dzięki temu usługodawcy są w stanie idealnie określić Twoje potrzeby, przewidzieć ruchy związane z podejmowaniem decyzji zakupowych jak i innymi zachowaniami konsumenckimi. Wyobraź sobie sytuację, iż po przeanalizowaniu lokalizacji, w jakiej się znajdujesz oraz np. warunków pogodowych dla niej przepowiadanych, pojawia się na przeglądanych przez Ciebie stronach reklama śniegowców (a za oknem panuje srogi mróz).
Automatyzacja i stałe dopasowywanie parametrów powoduje, iż reklamy staja się coraz bardziej trafne i zaskakują nas swoją aktualnością. To zaś przekłada się bezpośrednio na spontaniczność podejmowania decyzji zakupowych. Czyż nie o to zleceniodawcom kampanii właśnie chodzi?