Samo posiadanie strony internetowej nie jest gwarancją odniesienia sukcesu w jakiejkolwiek branży. Musi być ona bowiem odpowiednio przystosowana i aktualizowana, aby była ciekawa, przyciągała wzrok i sprawiała, że chętnie będzie się do niej wracać.
Istnieją narzędzia dzięki którym właściciel witryny może przekonać się o jej popularności. Chodzi tutaj o profesjonalny audyt, czyli analizę techniczną i merytoryczną portalu. Umożliwia on kompleksową analizę poszczególnych elementów składowych strony, prowadzi do poznania przyczyny jej niesatysfakcjonujących wyników i daje odpowiedź na pytanie, jakie ruchy należy poczynić, aby odniosła ona sukces. Wdrożenie konkretnych rozwiązań pozwoli podnieść popularność strony w sieci, co w przypadku witryny przedsiębiorstwa bezpośrednio wpływa na sprzedaż usług.
Audyty stron www powinny być przeprowadzane przez każdego, komu zależy na popularności jego witryny. Im szybciej podejmiemy działania usprawniające jej pracę, tym bardziej wykorzystamy potencjał przedsiębiorstwa.