Facebook jest jednym z najlepszych narzędzi do promowania przedsiębiorstwa. Konto na tym portalu ma zdecydowana większość ludzi w różnym wieku, a dotarcie do nich, dzięki odpowiednim narzędziom, nie stanowi problemu.
Co jednak jeśli firma prowadzi swój Fanpage, ale nie przynosi on oczekiwanych rezultatów? Dziś krótko o tym, jakie błędy są najczęściej popełniane oraz czego należy unikać. Kluczowym problemem jest brak strategii. Działanie na oślep w żadnym aspekcie życia nie przynosi optymalnych rezultatów, podobnie jest w tym przypadku. Dodatkowo należy pamiętać o dużej konkurencji, która posiadając przemyślaną strategię ma ogromną przewagę. Kolejna kwestia to tzw. „martwy Fanpage”. Specjaliści od social media są zgodni, że lepiej nie prowadzić go wcale, niż posiadać profil nieaktywny albo nie odpowiadać na zapytana internautów.
Bardzo źle postrzegane przez Klientów jest również usuwanie nieprzychylnych komentarzy. Prowadząc działalność należy pamiętać, że może mieć ona swoich zwolenników, a także zbierać negatywne opinie. W tym celu najlepiej odpowiedzieć na taki komentarz i zaproponować satysfakcjonujące dla Klienta rozwiązanie. Nie wskazane jest również publikowanie ponownie tych samych postów i przenoszenie takich samych treści, które znajdują się na stronie internetowej. Zadbaj także o to, aby wszystkie informacje znajdujące się na profilu były aktualne i co najważniejsze prawdziwe.