Prezentacja oferty za pomocą technologii 3D jest rozwiązanie nowatorskim i niezwykle skutecznym. Użycie jej do pokazania oferty produktowej lub miejsc bardzo szybko zyskało ogromną rzeszę zwolenników.
Prezentacja wykonana w technologii 3D daje bardzo duże pole do popisu dla przedsiębiorców. W związku z tym, że jest to nowy pomysł to wzbudza równie dużą ciekawość klientów. Jest to dla nich o tyle wygodne, że nie wychodząc z domu, ani nawet nie opuszczając kanapy, mogą obejrzeć na ekranie urządzenia przenośnego czy komputera jak dana rzecz wygląda nie tylko z przodu, ale także z boku i z tyłu. Pozwala to dostrzec wszystkie detale, często trudne do uchwycenia na standardowych fotografiach. Część firm daje także możliwość przybliżania i oddalania rzutu, co także wpływa na świadome decyzje ze strony kupujących. Tak naprawdę prezentacja produktu w 3D jest dobra dla obu stron. Nie tracą one czasu na nietrafione zakupy, odsyłanie towaru, zwrot pieniędzy, a jak wiemy, cały proces może trwać nawet kilka tygodni.