Właściwie przygotowana strona internetowa stanowi idealną wizytówkę firmy. Co do tego nikt nie ma najmniejszych nawet wątpliwości. Idealna strona powinna być przede wszystkim czytelna oraz przejrzysta tak by błyskawicznie dało się znaleźć na niej interesujące nas informacje.
Ponadto firmowa strona www musi być także przygotowana w sposób użyteczny, czyli z wykorzystaniem najnowszej wiedzy na temat tego, w jaki sposób z serwisów internetowych korzystają ich użytkownicy. Ważne jest także, by umieścić na niej komplet informacji na temat przedsiębiorstwa, produktów i usług, których mogą poszukiwać potencjalni klienci. Ograniczy to ilość zbędnych zapytań, ponieważ internauci będą w stanie sami znaleźć odpowiedzi na nurtujące ich zagadnienia dotyczące firmy. Teksty powinny być przygotowane na podstawie zasad SEO, dzięki czemu strona będzie lepiej pozycjonowana organicznie.
Należy także pamiętać, że strona przygotowana w oparciu o gotowy szablon może być łudząco podobna do innych stron, tak więc czasem warto z tego zrezygnować na rzecz własnego projektu dostosowanego oczywiście do urządzeń mobilnych.