Strona internetowa stanowi doskonałą wizytówkę firmy, projektu czy przedsięwzięcia. Jednakże tylko odpowiednio profesjonalnie stworzona witryna spełni pokładane w niej nadzieje i sprawi, że klienci zainteresują się tym, co mamy im do zaoferowania.
Strona internetowa powinna być zarówno, przejrzysta, czytelna, jak i użyteczna co w praktyce oznacza, że muszą się na niej znaleźć informacje, jakich mogą poszukiwać potencjalni klienci. Niezmiernie ważne jest także, by witryna uwzględniała specyfikę działalności firmy i rodzaj klientów, do jakich chce ona dotrzeć ze swoim przekazem. Jasne jest, że inaczej będzie wyglądała strona nowej marki odzieży dla nastolatków a inaczej firmy, która zajmuje się usługami księgowymi, ponieważ każda z nich chce dotrzeć do kogoś zupełnie innego, kto ma inne oczekiwania. Każdorazowo należy wziąć to pod uwagę, projektując konkretną stronę www.
Kolorystyka, układ poszczególnych elementów oraz język, jakim będziemy się posługiwać, jest bezpośrednio związany, z klientami jakich chcemy na swoją stronę, do swojego świata, do swojej marki zaprosić. Warto stworzenie takiej strony powierzyć fachowcom, ponieważ posiadają oni zarówno niezbędną wiedzę, jak i doświadczenie, by przygotować witrynę idealną dla naszej marki.