Można bez grama przesady stwierdzić, że media społecznościowe w ciągu ostatnich lat stały się podstawowym miejscem interakcji firm oraz marek ze swoimi klientami.
Niestety część firm nadal traktuje je jak klasyczne medium reklamowe, którym media społecznościowe w żadnym wypadku nie są. Znacznie bardziej niż bieżącej reklamie swoich produktów oraz usług służą one nawiązywaniu dialogu z potencjalnymi klientami, oraz osobami, które już miały przyjemność wypróbować nasz produkt czy oferowaną usługę. Ważne jest, by traktować to medium odpowiednio, publikując treści, które są przez użytkowników pożądane oraz takie, które mogą coś wnieść ich życie.
Można takie działania planować oraz przeprowadzać samodzielnie i wtedy nie będzie nas to kosztowało ani złotówki. Jednakże zalecamy, aby zlecić tego typu działania wyspecjalizowanej firmie takiej jak nasza. Mamy niezbędną wiedzę oraz doświadczenie w tego typu działaniach co pozwala nam skutecznie planować i przeprowadzać każdego typu aktywności na portalach społecznościowych. Co ważne, wiemy także jak reagować na różnego rodzaju sytuacje kryzysowe, które mogą wystąpić i zapewne wystąpią.