Reklama display, nazywana także graficzną reklamą Google AdWords, kampanią banerową oraz Google Display Network, daje ogromne korzyści dla inwestora. Jest ona informacją wyświetlaną na ponad 2 mln witryn internetowych oraz aplikacji należących do Google, docierającą nawet do 90% użytkowników sieci.
Nie trzeba chyba nikogo przekonywać, że daje ona wymierne korzyści. Warto, aby skorzystali z niej przedsiębiorcy budujący swoją markę, poszerzający ofertę lub chcący zwiększyć zapotrzebowanie na swoje produkty i usługi. Kluczem do sukcesu reklamy display jest fakt, że pojawia się ona szczególnie osobom, które potencjalnie mogą być zainteresowane ofertą firmy. Jak to działa?
Za przykład niech posłuży nam sklep ogrodniczy. Jego właściciel może określić gdzie i komu ma pojawiać się jego oferta. Doskonałym na to miejscem będą oczywiście blogi oraz fora ogrodnicze. Odwiedzający przy okazji prowadzenia dyskusji lub czytania wpisów, natkną się na reklamę danej firmy i może obudzić w nich potrzeba zakupowa. Warto wspomnieć, że efektywność tego typu reklamy jest całkowicie mierzalna, a inwestor ma nad nią pełną kontrolę.