Spójny i przyjazny wizerunek firmy to współcześnie konieczność. Dawno do lamusa odeszły czasy, kiedy wystarczyła byle jaka nazwa, sklecone na kolanie logo i strona internetowa zawierająca tylko i wyłącznie dane kontaktowe.
Teraz aby się wyróżnić i mieć szansę na zostanie liderem rynku trzeba posiadać spójny brand, który najlepiej zlecić fachowcom. Co składa się na brand firmowy? Należy zacząć od stworzenia nazwy oraz loga firmowego, które z jednej strony będą łatwe do zapamiętania a z drugiej zaś oryginalne i pasujące do specyfiki branży klienta. Kolejny krok to wybór domeny z odpowiednim adresem. Najczęściej będzie to adres podobny lub taki sam jak nazwa firmy, choć nie jest to obligatoryjne. Ważna jest także szata graficzna samej strony, jej czytelność i spójność z resztą elementów wizerunkowych.
Nie mniej ważne od grafiki są treści na stronie firmowej. To one sprawiają, że budujemy wizerunek eksperta. Warto więc pokusić się o prowadzenie bloga firmowego aby przywiązać czytelników do regularnego zaglądania na naszą www i tym samym do coraz lepszego i głębszego zapoznawania się z marką.