Zarządzanie relacjami z klientem przez system CRM znacząco usprawnia pracę, przesyłanie dokumentów i dzielenie się istotnymi informacjami.
Chcąc zachęcić dotychczasowych klientów do ponownego skorzystania z usług Twojej firmy, możesz wykorzystać dostęp do danych na ich temat, zgromadzonych w systemie CRM. Umożliwia on grupowanie osób wprowadzonych do bazy danych, za pomocą poszczególnych parametrów a tym samym tworzeniem np. list mailingowych, które stworzą idealnie dopasowany target. Ponadto, za pomocą CRM masz możliwość zaplanować kolejne kampanie reklamowe oraz na bieżąco sprawdzać ich skuteczność (tzn. odzew ze strony klientów). Szablony wiadomości ułatwią i znacząco przyspieszą kontakt z klientem, niezależnie od tego, czy wysyłasz mu fakturę, powiadomienie o nowościach w ofercie czy specjalne kody rabatowe.
Współdzielenie dostępnych informacji przez cały zespół, jest chętnie wykorzystywaną funkcją, która przyspiesza proces komunikacji między pracownikami i usprawnia pracę. Uzupełniając na bieżąco informację, będziesz mieć stały dostęp do bazy swoich klientów.